مجمع انتخابات هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان، ظهر سه‌شنبه / ۱۰ دی ماه/ با حضور "غلامرضا جعفری" رییس فدراسیون این رشته ورزشی و علی خلیلی مدیرکل و محمدعلی حمزه‌پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار و بیات با کسب ۱۰ رای به این سمت برگزیده شد.

در این مجمع انتخابات، طیب امیری، توانست پنج رای از ۱۵ رای ماخوذه را به دست آورد و سید جعفر ایوار به عنوان دیگر نامزد این سمت نیز پس از اظهارات چند دقیقه‌ای خود بنا به دلایلی انصراف خود را اعلام کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان قبل از برگزاری انتخابات از سوی هادی شهبازی به صورت سرپرستی اداره می‌شد که رییس فدراسیون این رشته ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان طی سخنانی از تلاش‌ها و خدمات ایشان در مدت تصدی این مسوؤلیت قدردانی کردند.

رییس هیات جدید ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان زنجان گفت: از حسن اعتماد شما اعضا مجمع، قدردانی می‌کنم و با رای خود، مسوؤلیت سنگینی را عهده دار شدم. 

علی بیات افزود: انتظار دارم در اجرای برنامه‌ها، بهبود کارها و رشد و توسعه ورزشی‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی، یاریم کنید تا از این مسوؤلیت، سربلند بیرون آیم.

وی اظهار داشت: رشد و توسعه ورزش روستایی نیازمند عامل، همدلی و همکاری است وگرنه به لحاظ اعتبار و تجهیزات و حمایت های فدراسیون این رشته ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مشکلی نیست.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.