به گزارش خبرنگار مهر، مرداس طاهری عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: پیشگیری از وقوع بحران و اقدامات لازم در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی گفت: اکنون در شهرستان فارسان ماسک وجود ندارد و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم شهرستان فارسان در کشور کویت اشتغال دارند که تقاضای برگشت برای کار به آن کشور را دارند و بلیط گرفته‌اند اما این کشور اجازه ورود به آنان را نداده و احتمال ایجاد مشکل در جواز آنان وجود دارد.

کمال اکبریان فرماندار سامان نیز در این نشست با اشاره به تمهیدات اندشیده شده در خصوص سیلاب، گفت: کنار مجتمع ادارات شهرستان راه عبور روان آب بسته شده که باید پیمانکار راه و شهرسازی اقدام لازم را انجام دهد.

مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت نیروی برق نیز در این نشست گفت: در بارش های پیش رو خاموشی را خواهیم داشت اما تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این نشست گفت: رأی گیری در ۷۳۷ شعبه اخذ رأی، بیش از ۹۹ درصد آنلاین انجام شده و فقط در شعبه‌های سیار عشایری رأی‌گیری به صورت آفلاین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم برای مواقع بحرانی و ایام نوروز تجهیزات مورد نیاز فراهم شود تا ارسال پیامک‌های انبوه با هماهنگی وزارتخانه از یک کانال خاص برای کاربران ارسال شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.