عبدالرضا کریمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این تعداد ۶۴ جلد به آقایان و ۲۳ جلد به خانم‌ها تحویل داده شده است.

وی افزود: این تعداد شناسنامه به افرادی تحویل داده شد که تا ۳۰ بهمن سال‌جاری درخواست تعویض و یا صدور المثنی شناسنامه خود را به ثبت احوال چهارمحال و بختیاری تحویل داده بودند.

کریمی تصریح کرد: تا پایان زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی ادارات ثبت احوال چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های انتخابیه‌ای که مدت زمان برگزاری انتخابات در آن‌ها تمدید شده است در آماده‌باش کامل و آماده ارایه خدمات به مردم است.

وی یادآور شد: ۵۵ نفر از نیروهای ثبت احوال چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان برای خدمات‌رسانی به مردم استان برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

به گزارش ایرنا، همچنین روز جمعه دوم اسفند ۴۰ دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت در چهارمحال و بختیاری برای تحویل شناسنامه‌های افرادی که پیش از این درخواست داده‌اند، فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور در دو حوزه انتخابیه پایان یافت و در دو حوزه انتخابیه در حال برگزاری است.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.