اقبال عباسی روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، الگویی مناسب برای تمامی ملت‌های آزاده و آزادی‌خواهان جهان است.

وی افزود: علاوه بر برودت و سردی هوا در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اما حضور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمامی نقشه‌های استکبار جهانی در آستانه برگزاری انتخابات دوم اسفند سال‌جاری  را خنثی کرد.

عباسی تصریح کرد:مردم چهارمحال و بختیاری همچنین در روز جمعه دوم اسفند امسال با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند که در راه انقلاب اسلامی ایران ثابت قدم هستند.

وی به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یادآور شد: استکبار جهانی در ۴۱ سال گذشته هیچگاه نتوانسته است، با ترور شخصیت‌های اثرگذار انقلاب اسلامی، به اهداف شوم خود برسد، بلکه با این اقدام، مردم ایران محکم‌تر و استوارتر از قبل در صحنه ایستادند و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در نقاط مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در چهارمحال و بختیاری با وجود سردی هوا، با حضور گرمابخش مردم این استان در روز سه‌شنبه پرشور تر از سالهای گذشته با شعار محوری دهه فجر«انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت»برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.