حسین کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با غیرت ، دلاور خیز، حماسه آفرین و شجاع  کهگیلویه وبویراحمد همچون خیل عظیم ملت بزرگ ایران  با حضور در این حماسه ملی بار دیگر وفاداری و ایمان راسخ خود را به آرمان ها و ارزش های امام راحل، انقلاب و رهبری نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهای مختلف همواره تلاش دارند حضور ملت در صحنه های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند اما ملت آگاه، هوشمند و بزرگ ایران کوبنده تر، مصمم تر و با اراده راسخ تر از گذشته در این حماسه عظم ملی بار دیگر فریاد آزادی خواهی و حق طلبی سر خواهند داد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد یادآور شد که مردم آگاه، هوشیار، شجاع، ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان با حضور گسترده و دشمن هراس خود همگام با دریای خروشان ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر نفرت و انزجار خود را به دشمنان این نظام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.
کلانتری تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مظهر رهایی بخش ملت مسلمان ایران و الگوی تمام عیار برای سایر ملت های آزادی خواه از سیطره استکبار و وابستگی به بیگانگان است.
وی یادآور شد: مردم وفادار و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دوشا دوش ملت قدردان ایران، پیوند معنوی و ناگسستنی خود را با آرمان های بزرگ این نظام ، شهدا و بویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلمیانی نشان خواهند داد.

کلانتری همچنین تقارن یوم الله ۲۲ بهمن، چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و همچنین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پرمعنا، هدفمند ، تحول آفرین و حائز اهمیت در آینده شکوهمند این نظام الهی دانست.

وی یادآور شد: وجه اشتراک و نقطه عطف این سه رویداد مهم بر مشارکت و حضور حماسی و دشمن هراس مردم در صحنه سیاسی و دفاع از آرمان های امام و انقلاب استوار است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات پیش رو عاملی برای تقویت اهداف و ارزش های نظام ، انقلاب و آرمان های امام راحل است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.