به گزارش ایرنا، فرمانداران، ائمه جمعه و دیگر مسئولان شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن، حضور در این مراسم را زمینه ساز خلق حماسی سیاسی در انتخابات دوم اسفند دانستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب استحکام وحدت در برابر دشمن می‌شود
فرماندار شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۲ بهمن ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی است که در آن ملت متدین ایران اسلامی با تبعیت از امام راحل، انقلابی را به ثمر رساندند که امروز به الگویی برای تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

حسین کاغذلو افزود: دشمنان قسم خورده نظام که هیچ‌گاه تاب دیدن پیشرفت‌های ایران اسلامی را ندارند، درخیال خام خود نابودی این انقلاب را در سرمی‌پرورانند غافل از این که مردم ایران هیچ‌گاه دست از ارزش‌هایی که برای تحقق آن هزاران شهید تقدیم اسلام کرده‌اند، دست بر نمی‌دارند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی دو رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو دارند و یقینا با حضور در مراسم جشن پیروزی انقلاب، خود را برای خلق حماسه‌ای عظیم در عرصه انتخابات آماده می‌کنند.

فرماندار ورامین از آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان ورامین خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر خاطره حماسه خونین کفن‌پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ را زنده کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم بزنند.

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه‌ساز نابودی اسرائیل
حسین عباسی فرماندار و حجت الاسلام روح الله باقری نیز با صدور پیامی از مردم این شهرستان خواستند تا با حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، زمینه‌ساز نابودی اسرائیل را فراهم کنند.

در این پیام آمده است: امسال در حالی چهل و یکمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزیزمان را جشن می گیریم که داغی سردنشدنی بردلهایمان است و جز با نابودی و حذف غده سرطانی اسرائیل غاصب، این گماشته و فرزند نامشروع استکبار جهانی آرام نخواهیم گرفت.

خون به‌ناحق ریخته شده سرداران شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی و حضور با عزت و با افتخار و بی نظیر امت بزرگ ایران در مراسم تشییع این سرداران مقاومت، بار دیگر این انقلاب الهی را بیمه کرد و قطعا آینده ای روشن تر از گذشته را رقم خواهد زد.

مردم متدین، مومن، ولایتمدار و انقلابی شهرستان مقدس پیشوا همچون تمام ایرانیان، باغرور و افتخار دو آزمون پیش روی خود را، یعنی حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین حضور در پای صندوق های رای در دوم اسفند ۹۸ را به خوبی پشت سرخواهند گذاشت و نشان خواهند داد که برای حکومت جهانی حضرت صاحب الامر(عج) لحظه شماری می کنند و تا روز ظهور حضرت یار، پای عهد خود با آرمانهای انقلاب اسلامی و حضرت روح الله و فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای استوار ایستاده‌اند.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه جدایی مردم از نظام را خنثی می‌کند
فرماندار شهرستان قرچک نیز به خبرنگار ایرنا گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران، تجلی وعده الهی و تحقق بخش آرمان‌های متعالی تمامی فرستادگان خداوند متعال است که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.

بهمن خطیبی افزود:انقلاب اسلامی ملت ایران امروز به الگویی تمام عیار برای تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان تبدیل شد و بی شک، استمرار این حرکت عظیم با پشتیبانی و حمایت‌های همه جانبه مردم تا انقلاب حضرت مهدی(عج) میسر خواهد شد.

وی گفت: ملت مومن و انقلابی شهرستان قرچک دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در چهل ویکمین راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کرده و با حمایت قاطع از ولایت فقیه، بر مقابله با زیاده‌خواهی استکبار جهانی تأکید خواهند کرد.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرانه نعمت انقلاب است
امام جمعه شهرستان ورامین نیز با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در این مراسم را شکرانه نعمت عظیم انقلاب اسلامی دانست.

آیت الله سیدمرتضی محمودی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران موجب استقرار نظامی الهی در ایران شد که ملت را از یوغ سلطه استکبار رهایی بخشید، این انقلاب نعمتی است که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توان شکرانه آن را به جا آورد.

وی تصریح کرد: هر چند تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام مشکلاتی را برای مردم کشور به همراه داشته است ولی بی شک، مردم ایران که همواره عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند، این بار نیز با حضور حماسی خود، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان های جنوب شرق تهران به شرح زیر می‌باشد
پاکدشت

مسیر راهپیمایی: میدان آزادگان، خیابان شهید مطهری، میدان ساعت، خیابان شهید قمی جنوبی،  بلوار شهدای رحیمی، میدان معلم
سخنران: حجه الاسلام میرعمادی استاد حوزه و دانشگاه 
پیشوا:
مسیر راهیپمایی: از میدان امام خمینی(ره) به سمت حرم جعفر بن موسی الکاظم(ع)
سخنران: امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش
قرچک:
مسیر راهپیمایی: از میدان امام خمینی(ره) تا مصلی
سخنران: حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک
ورامین:
مسیر راهپیمایی از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت کارخانه قند
سخنران:سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.