سردار علی‌محمد اکبری روز یکشنبه در دیدار بختیاری‌ها با نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی(ره) با تاکید بر حضور پرشور و با بصیرت مردم در تمام ابعاد به خصوص در راستای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: در مقابل استکبار جهانی و انواع تهاجم دشمنان ،قوی‌تر از گذشته مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.

به گفته وی، حضور پرشور مردم به خصوص بسیجیان و عشایر در  راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند همیشه چشم‌گیر و دشمن‌شکن و پاسخ محکم به یاوه‌گویی دشمنان خواهد بود.

وی، با اشاره به فتنه و دسیسه دشمنان برای آسیب‌ رساندن به انقلاب و نظام اسلامی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران فزود: با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعیین نماینده‌ای مومن، انقلابی، جهادی و استکبارستیز، دسیسه دشمن را برملا و گام محکومی در راستای استحکام نظام برمی‌داریم. 

اکبری، با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر۸ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات افتخارآمیز افزود: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همواره فرماندهان تیپ قمربنی هاشم(ع)استان به موفقیت‌ها و پیروزی‌های زیادی دست پیدا کردند.

وی گفت: در عملیات والفجر ۸ به عنوان یک عملیات سرنوشت‌ساز، جناح راست جبهه مقابله با دشمن برعهده رزمندگان استان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار از برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر با ۱۰ هزار خدمت در سال آینده خبر داد.  

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی  افزود: این کنگره با ۳ رویکرد فرهنگی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب برگزار می‌شود.

وی گفت: در راستای اجرای رویکرد محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی با حضور خیران استانی و کشوری تاکنون ۱۵ مسکن برای مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) استان افتتاح و ۳۰ مسکن دیگر نیز در دست احداث است و ساخت این مسکن‌ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ایزدی افزود:در این مدت  ۲ میلیارد ریال لوازم التحریر، بخاری، البسه، کفش و لباس بین محرومان با کمک مجمع خیران بسیج توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، عشایر چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس ۴۵۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد

هم اکنون ۱۲ خانواده دو شهیده در بین عشایر چهارمحال و بختیاری وجود دارد و عشایر این استان ۱۲۳ جانباز و ۴۵۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.