حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن در میاندوآب اظهار داشت: ۲۲ بهمن متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور همه از هر جناح و حزب در راهپیمایی این روز گامی در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اقتدار و بقای انقلاب اسلامی حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، افزود: هدف اصلی دشمنان فاصله گرفتن مردم از نظام، دولت، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و شرکت نکردن آنها در مناسبت‌های ملی است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه دشمنان حقیقت را بیان نمی‌کنند ولی واقعیت‌ها برملا می‌شود، اظهار داشت: دشمنان کشور ادعا می‌کنند که آزادی در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد اما باید مقایسه کنند که قبل از انقلاب چند درصد زنان در عرصه‌های مختلف مانند دانشگاه‌ها، اداره‌ها و حتی رقابت‌های ورزشی حضور داشتند و هم‌اکنون شرایط به چه گونه‌ای است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه و حتی عرصه‌های مدیریتی افزایش یافته و دشمنان نظام با اینکه می‌دانند غیرمنصفانه انقلاب اسلامی را زیرسوال می‌برند ولی از سیاه‌نمایی علیه نظام دست برنمی‌دارند.

وی اظهار داشت: باید خدمات نظام در طول ۴۱ سال انقلاب تبیین و از آن حمایت شود و هرچند که برخی ادعا می‌کنند که ایران به جایگاه مطلوب نرسیده‌ است، در حالی که پیشرفته‌ترین کشورها به جایگاه مطلوب نرسیده‌اند که ما هم از آنها عقب بمانیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به خدمات ارایه شده در روستاها گفت: گازرسانی، برق، آب، تلفن و ساماندهی معابر و اجرای طرح هادی در بیشتر روستاها انجام شده که در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی این عملکردها، حاکی از رشد انقلاب است.

وی اضافه کرد: رشد انقلاب و خدمات ارایه شده در حالی صورت گرفته که در طول ۴۱ سال با عبور از شرایط سخت مثل تحریم، تهدید و موانع مختلف انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه اعضا به بیان نظرها و دیدگاه‌های خود در رابطه با برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میاندوآب پرداختند و امام‌جمعه این شهرستان نیز به عنوان سخنران اصلی در پایان راهپیمایی تعیین شد.

انقلاب اسلامی ایران در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.