به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور با شکوه و با صلابت مردم حماسه آفرین، در 72 نقطه استان سمنان برگزار شد و فریاد استکبارستیزی مردم این استان بار دیگر طنین انداز شد.
مردم انقلابی استان سمنان در مسیر راهپیمایی تعیین شده از ساعات اولیه صبح حضور داشتند تا حماسه‌ دیگری در برگی از تاریخ انقلاب خلق کنند.
روز 22 بهمن ماه مردم جای جای استان سمنان همزمان با سراسر کشور از کودک نوپا گرفته تا پیرزن و پیرمرد 90 ساله، از مردم عادی گرفته تا استاندار، فرمانداران و دیگر مدیران و مسوولان همه برای نشان دادن شکوه اقتدار، عزت و قدرت مهین عزیزمان ایران پای در صحنه گذاشتند و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از این یاوه گویان ابراز داشتند.
مردم سمنان با حضور باشکوه در راهپیمایی و سر دادن ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه ای بار دیگر به وظیفه انقلابی خود عمل کردند تا این حضور عبرتی باشد برای بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تا بدانند ملت ایران پایبند به آرمان های انقلاب، رهبری و خون شهدا هستند.
ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، پیام وحدت، انسجام و اقتدار کشور را به جهان مخابره کردند تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند تلاش برای ایجاد جنگ روانی و اقتصادی در کشور برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام تلاشی بیهوده و ابتر است.
ملت ایران در واقع با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند تا خاری باشد در چشم دشمنان و هر آنکه چشم دیدن پیروزی کشور را ندارد.
به گزارش ایرنا، در 22 بهمن 1357، سال ها مبارزه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نتیجه رسید و نظام ستمشاهی فرو ریخت و ریشه های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد و با سرنگونی نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به پیروزی رسید.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.