اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر شهرستان لردگان تاکید کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای در دوم اسفند امسال و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی می‌کنند.
وی افزود: مردم ایران با این اقدام در دهه فجر و انتخابات مجلس یازدهم بار دیگر کمر استکبار جهانی را خواهند شکست و بر حقانیت جمهوری اسلامی تاکید خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده را به بهارستان می فرستند.
عباسی، در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید ۳ هزار و ۳۷۸ طرح در این استان با افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی افتتاح یا کلنگ زنی شده است.
وی یادآور شد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با ۴۴ هزار میلیارد ریال همزمان با فعالیت دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت همچنین عملیات اجرایی ۴۹۴ طرح با ۳۶ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.
وی گفت: کاربری این طرح‌ها در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، ورزشی، دامپروری، بهداشت و درمان، خدماتی و مسکونی است.
عباسی تاکید کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۰۷ طرح در این استان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.
وی افزود: برای این طرح‌ها ۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی تامین و در نظر گرفته شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دهه فجر سال‌جاری ۲۶۱ طرح با ۳ هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.
وی یادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های چهارمحال و بختیاری در دهه فجر سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم ۲ هزار و ۸۸۰ نفر فراهم می‌شود.
عباسی اظهار داشت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۴۶ طرح جدید در این استان آغاز خواهد شد.
وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها در دهه فجر سال‌جاری یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های جدید در دهه فجر سال‌جاری ۲۴ نفر اشتغال‌زایی مورد نظر است.
وی افزود: کاربری طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، ورزشی، دامپروری، بهداشت و درمان و خدماتی است.
عباسی تصریح کرد: طرح‌های کلنگ‌زنی چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال با کاربری‌های خدماتی، زیرساخت، گردشگری و مسکونی اجرایی می‌شود.
وی یادآور شد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در دهه فجر سال‌جاری ۲۱ طرح در شهرستان اردل، ۲۶ طرح در شهرستان بروجن، ۲۲ طرح در شهرستان بن، ۱۳ طرح در شهرستان خانمیرزا، ۱۵ طرح در شهرستان سامان، ۵۵ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲۶ طرح در شهرستان فارسان، ۲۷ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۲۵ طرح در شهرستان کیار، ۳۰ طرح در شهرستان لردگان و یک طرح استانی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مجموع طرح‌های کلنگ‌زنی استان در دهه فجر امسال ۷ طرح در شهرستان اردل، ۲ طرح در شهرستان بروجن، یک طرح در شهرستان بن، یک طرح در شهرستان خانمیرزا، ۱۸ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲ طرح در شهرستان فارسان، ۱۱ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۳ طرح در شهرستان کیار و یک طرح در شهرستان لردگان است.
وی گفت: در دهه فجر سال‌جاری طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری مشمول مصوبه شورای اقتصاد استان در سال ۱۳۹۸ با ۸۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
عباسی تاکید کرد: در این ایام بهره‌برداری از یک‌هزار و ۲۲ واحد مسکن روستایی چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
وی افزود: در دهه فجر سال‌جاری ۹۰ واحد باقیمانده طرح مسکن مهر چهارمحال و بختیاری با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایرنا، در این آیین ۳۰ طرح اقتصادی، زیرساختی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۵۵۳ میلیارد ریال، اشتغالزایی ۳۴۷ نفر و کاربری های اقتصادی، زیرساختی، کشاورزی، گردشگری، دامپروری، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی، فضای اداری و صنعتی به طور همزمان افتتاح، بهره برداری و یا کلنگ‌زنی شد.
دهه فجر انقلاب اسلامی همه ساله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه به مناسبت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران گرامی‌داشته می‌شود.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.