اقبال عباسی روز سه‌شنبه در آیین معارفه رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صداقت و ولایتمداری سپهبد قاسم سیلمانی باعث شد، یاد و خاطره این شخصیت برای همیشه در ذهن و قلب مردم ماندگار باقی بماند.

وی تصریح کرد: سردار دلها ،با نثار خون خود در راه امامت و ولایت موجب اتحاد و انسجام بیشتر بین امت‌های اسلامی شد و در داخل کشور نیز حضور میلیونی مردم ثابت کرد که سردار قاسم سلیمانی به دور از جناح و گروه سیاسی و قوم و قبیله، در دل همه جا دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یک نهاد انقلابی با هدف سیاستگذاری، هماهنگ‌کننده و برنامه‌ریز در راستای شرکت مردم در ایام ملی، مذهبی، اجتماعی و روزهای حماسی دانست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این جلسه گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی موجب خنثی‌شدن فتنه دشمنان داخلی و خارجی و انسجام امت اسلامی در داخل و خارج کشور شد.

نصرالله لطفی، حضور بیش از ۷ میلیون نفر از مردم در آیین تشییع پیکر مطهر سپهبد قاسم سلیمانی را نشان از دلبستگی مردم ،با ولایت دانست و گفت: مردم با حضور وصف ناپذیر  خود در این حماسه فراملی، اتحاد و همدلی خود را با ولایت و پاسداران مدافع حرم و امنیت به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش ایرنا ،در این آیین سرهنگ موسی انصاری به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی و از زحمات ۱۲ ساله علی گرجی تجلیل شد. 
 

          

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.