غلامعلی افروز روز یکشنبه در دانشگاه فرهنگیان خرم آباد در آیین گرامیداشت سردار سپهبد سلیمانی بیان کرد: امروز آزادگان جهان داغدار شهادت این سردار مجاهدت در راه خدا هستند.

وی اظهار داشت: بسیاری از ژنرال های دنیا تقاضای ملاقات با شهید سلیمانی را داشتند در حالیکه این شهید بزرگوار در کوچه و بازار با مردم مأنوس بود و محبوب قلب ها شد.

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه مقبولیت اجتماعی بالاتر از مشهور بودن است، اضافه کرد: محبوبیت مقامی عرشی و دعای انبیا و اولیای خدا است و شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسید.

افروز عنوان کرد: خیلی‌ها به مقام این شهید بزرگوار غبطه می‌خورند، آرزوی دل‌های پاک و ذهن‌های آزاده و وارسته محبوب شدن است چراکه عاقبت‌به‌خیری درگرو محبوب شدن است.

وی با تاکید بر اینکه خون و شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان  سبب احیای دین شد، ادامه داد: پس از شهادت آخرین سرباز امام حسین(ع) در صحرای کربلا ، یزیدیان به چالش کشیده شدند که نه تنها مسلمان نیستند بلکه انسانیت و شرافت ندارند و پس از نهضت کربلا گل واژه حسین حسین دنیا را گرفته است.

وی با بیان اینکه شهادت، اسلام را نگهداری می کند، اظهار داشت: شهادت مخلصانه سپهبد سلیمانی سرمایه  تحول تازه ای در انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد چون این شهید بزرگوار در دل‌ها قرار دارد.

وی عنوان کرد: قطره‌قطره وجود این شهید بزرگوار برای رشد و تعالی و مبارزه با ظلم و ستم هزینه شد.

این استاد دانشگاه تهران گفت: سرمایه انسان هاعمر آنها است و در نهایت دچار خسران می شود مگر آنکه افرادی قدر آن را بدانند و بهترین عمل ها را انجام دهند و جز حق نگویند.

افروز با بیان اینکه شهید سلیمانی عمر خود را برای انسانیت و مجاهدت در راه حق فدا کرد، ادامه داد: معلمان کسانی هستند برای رشد و تحول و تعالی تلاش می کنند و به همین جهت معلمی ماندگار  است.

وی افزود: معلمان باید عمر خود را برای ماندگاری دیگران هزینه کنند  و اکنون اشک هایی که برای سردار سلیمانی ریخته می شود نتیجه خدمت صادقانه ایشان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.