در این مراسم که روحانیون و مسوولان شهرستان حضور داشتند، اقشار مختلف مردم با گرامیداشت یوم الله ۹ دی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا بر تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند 

شرکت کنندگان در این آیین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه گر انزجا خود را از فتنه گران اعلام و بر ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود در این مراسم با گرامی داشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی اوج بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

حجت الاسلام محمد مهدی مرادی با بیان اینکه ملت ایران مردمی بصیر و ولایتمدار هستند، افزود: ملت شریف ایران اسلامی هر جا نیاز بوده پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی اظهارداشت: ملتی که در یوم الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی خود بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان مشت محکمی زده است.

مردادی یادآور شد: امروز وظیفه مسوولان رفع مشکلات مردم و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها است چرا که این ملت شایستگی همه نوع خدمات و رفاه را دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود نیز با بیان اینکه در فتنه ۸۸ آشوبگران خسارت مادی و معنوی زیادی به مملکت ما وارد کردند، گفت: مردم در حماسه ۹ دی به عشق نظام و رهبری در صحنه حضور پیدا کردند و با اتحاد و یکپارگی از انقلاب دفاع کرده و توطئه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کردند.

سید ایوب زارعی، با بیان اینکه ایجاد آشوب و فتنه از مهمترین برنامه های دشمن است، بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم در برابر نقشه های شوم دشمنان تاکید کرد.

شهرستان جوانرود یا بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.