باور اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی برای کسی آسان نبود، شنیدن این خبر نه یک ملت بلکه امت اسلامی را اندوهگین کرد.

فضای استان چهارمحال و بختیاری نیز با سیاه‌پوش کردن میادین و خیابان‌ها و برگزاری آیین‌های سوگواری و بزرگداشت، به مانند جای جای ایران اسلامی آکنده از غم از دست دادن فرمانده بزرگ خود است.

چهارمحال و بختیاری ۱۳ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که هریک از این شهیدان افتخار همرزمی با سردار سلیمانی را داشته‌اند.

فرزندان مدافع حرم این استان به مانند سایر اقشار جامعه بر تداوم راه سردار سلیمانی تاکید دارند و خواهان انتقام خون سردار هستند.

" رضا سلیمانی " فرزند شهید مدافع حرم چهارمحال و بختیاری "عزت‌الله سلیمانی"، در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی بار دیگر حس تلخ یتمی را حس کردم، اما یقین دارم فرزندان برومند این مرز و بوم با تاسی از اسوه و پیشوای خویش راه جهاد و شهادت‌طلبی را تا حذف استکبار ادامه می‎دهند.

وی افزود: همان‌طور که در آیات قرآن کریم و زیارت‌نامه شهدای کربلا می‎خوانیم شهید با خون خود زمین را پاکیزه می‌کند و بی‌شک خون پاک سردار سلیمانی، روزی دامن‌گیر آمریکا و استکبار جهانی می‎شود.

این فرزند شهد مدافع حرم، تقویت جبهه مقاومت را از ثمرات خون پاک سردار سلیمانی دانست و گفت: تداوم راه سردار سلیمانی نه تنها مطالبه فرزندان شهید مدافع حرم بلکه خواسته یک امت است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: از روزی که سردار سلیمانی به شهادت رسید، ماهیت استکباری آمریکا بیش از پیش به همگان آشکار شد و از مسوولان انتظار داریم هیچگاه به فکر مذاکره با شیطان بزرگ نباشند.

وی، اخلاص و شجاعت را از مهمترین عوامل محبوبیت سردار سلیمانی به ویژه در بین نسل جوان دانست و تصریح کرد: هرچند تاکنون تنها لایه‌های اندکی از شخصیت والای حاج قاسم را شناخته‌ایم اما اخلاص، شجاعت، مردمی بودن، بی‌ادعایی و سرباز ولایت بودن سبب شده تا این سردار بزرگ اسلام محبوب قلب آزادیخواهان سراسر جهان باشد.

" سجاد عباسی هفشجانی" فرزند شهید مدافع حرم چهارمحال و بختیاری " منصور عباسی هفشجانی" نیز تقویت جبهه مقاومت را تداوم راه سردار سلیمانی دانست و گفت: بی‎شک رضایت سردار سلیمانی جز با حذف استکبار و ظلم از جهان حاصل نمی‎شود از همین رو همه رهروان و عاشقان سردار این راه را ادامه می‎دهند.

وی افزود: فرزندان شهیدان مدافع حرم نمی‌گذارند علم سردار سلیمانی بر زمین بماند و آمریکا باید بداند با ترور فرمانده بزرگ اسلام عواقب سختی در انتظارش است.

عباسی تصریح کرد: نام شهید قاسم سلیمانی برای آمریکا وحشتناک‌تر از نام ژنرال سلیمانی است چرا که با ریختن خون سردار، هزاران سردار سلیمانی رویش کرده است که انتقام سختی را از آمریکا خواهند گرفت.

این فرزند شهید مدافع حرم، مهربانی سردار سلیمانی با فرزندان شهید مدافع حرم را از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی ایشان برشمرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی دلخوشی و پدر معنوی ما فرزندان شهید مدافع حرم بود و روحیه مهربانی ایشان هیچگاه از حافظه تاریخی ما پاک نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهبادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمودند " ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم".

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.