به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه در آیین معارفه سردار پاسدار علی محمد اکبری گفت: سپاه استان در قالب تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) در طول هشت سال رشادت های فراوانی را از خود به یادگار گذاشت.
سردار پاسدار حسین سلامی افزود: سردار رضا محمد سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قمر بنی هاشم از جانبازان 50 درصد و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که خدمات ارزنده ای را ارائه کرد.
وی گفت: سردار محمدعلی اکبری فرمانده جدید سپاه قمر بنی هاشم (ع) نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم است که نقش مهمی در تیپ قمر بنی هاشم داشته است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز گفت: سپاه در چند سال اخیر نقش مهمی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی داشته و در استان نیز سپاه قمر بنی هاشم در انسجام بخشی تلاش اثرگذاری داشته است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: حضور سپاه پاسداران باعث شد دشمن نتواند به توطئه های خود دست یابند و این باید الگویی برای مدیرانی که در سیاست خارجی به توان اقتصادی و اقتصاد مقاومتی توجه نکرده اند، باشد.
وی گفت: کسانی که در محاسبات خود در برابر دشمن چه در عرصه اقتصاد مقاومتی و چه در عرصه سیاست خارجی اشتباه کرده اند، می خواهند تا مقام معظم رهبری در این زمینه وارد عمل شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین که استاندار چهارمحال و بختیاری، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند، از خدمات 10 ساله سردار رضا محمد سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قمر بنی هاشم (ع) قدردانی شد.
در این آیین لوح سپاس توسط یک فرزند و نیز یک پدر شهید به سردار رضا محمد سلیمانی اهدا شد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
2097/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.