به گزارش ایرنا، یوسف مرادی عصر شنبه در نشست هم اندیشی و تبادل نظر با اصحاب رسانه تاکید کرد: به منظور رعایت عدالت در توزیع آگهی های دولتی و برخورداری تمامی رسانه ها از این موضوع، ساز و کارهای لازم براساس راهکارهای قانونی شناسایی، تدوین و ابلاغ می شود.
وی افزود: استفاده از تمامی ظرفیت رسانه های گروهی چهارمحال و بختیاری می تواند در سرعت بخشی به روند توسعه ای استان موثر باشد.
مرادی افزود: به همین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی و قانونی در راستای بهره مندی عادلانه از ظرفیت تمامی رسانه های جمعی استان اقدام کند.
وی با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: اصحاب رسانه باید افکار دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت یازدهم را برای افکار عمومی تبیین و تشریح کنند.
مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همین منظور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در انعکاس عملکرد فعالیت صورت گذشته در دولت یازدهم از طریق رسانه های گروهی اقدامات لازم را انجام دهند.
وی گفت: اطلاع رسانی اقدامات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در دولت یازدهم جزو مهمترین وظایف مسئولان محسوب می شود.
مرادی تاکید کرد: البته حمایت مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی از مطبوعات و فعالان حوزه رسانه باید جزو برنامه های عملیاتی و اجرایی آنان باشد.
در این نشست تعدادی از نمایندگان رسانه های گروهی چهارمحال و بختیاری دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف ارائه کردند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.