حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته با تقدیر از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پاسخ موشکی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام کور تروریستی در تهران، در حالی موجی از شور و شادی و امید در میان اقشار مختلف مردم به‏ وجود آورد که تنها چند روزی از حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی(ره) و وعده سپاه مبنی بر تلافی و پاسخ قاطع و پشیمان‏کننده به آن، نگذشته بود.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام انقلابی و موفق که در 30 ساله پس از دفاع مقدس بی‏ نظیر و بی‏ سابقه بود، نه فقط اتاق فرمان نیروهای تروریستی داعشی را منهدم ساخت که درواقع قلب حامیان قداره‏ کش و زورگویشان یعنی اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودی را نیز هدف قرار داد.
خطیب جمعه چهارباغ درادامه باتقدیر ازحضورگسترده مردم ولایتمدار وروزه دار راهپیمایی روز قدس، گفت: اعلام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام(ره) و گسترش این مسأله به سایر کشورهای اسلامی، فلسطین را از مسأله‏ای داخلی بودن، خارج و آن‏را به‏ عنوان یکی از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد.
وی تصریح کرد: این مسأله باعث آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‏ الملل شد و افکار عمومی جهان اسلام را به کانون این توطئه‏ ها، سوق داد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.