شهرام ندیمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ یک از گردنه‌ها و محورهای اصلی استان بسته نیست و تردد در این محورها روان و عادی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: همچنین وقوع پدیده مه‌گرفتگی را در هیچ از محورهای ارتباطی استان وجود ندارد، اما با توجه به لغزندگی محورها رانندگان نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام بیشتری به کار گیرند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به بارش برف و باران در استان از بامداد پنجشنبه، اظهار داشت: بیشترین میزان بارش‌ها تا صبح این روز در دو ایستگاه کوهرنگ و فارسان با ۱۰ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

مهرداد قطره سامانی افزود: این سامانه بارشی تا ظهر روز پنجشنبه در مناطق شمالی استان فعال است و در سایر نقاط استان نظیر شهرستان‌های بن، سامان و شهرکرد نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از بعد از ظهر پنجشنبه از استان خارج می‌شود اما اوایل هفته آینده دوباره با ورود یک سامانه بارشی برف و باران بسیاری از نقاط استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، در طرح راهداری زمستانی چهارمحال و بختیاری ۴۴ راهدارخانه، ۲۲۵ راهدار به همراه ۳۳۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در این استان تجهیز و فعال شده است.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.