صادق عالی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گذشته برخی زمین‌ها را با هدف سرمایه‌گذاری به تعدادی از سرمایه‌گذاران واگذار کرده است.

وی افزود: این در حالی است که اکنون برخی از این زمین‌ها بدون استفاده و به صورت راکد رها شده و اقدامی در آن‌ها صورت نگرفته است.

عالی‌پور تصریح کرد: به همین منظور مسوولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری باید نسبت به شناسایی زمین‌های واگذار شده راکد، اقدام و نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در همین راستا از بازرسان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تقاضا می‌شود پیگیری لازم برای راه‌اندازی سریع‌تر این کارخانه‌ها را انجام دهند.

عالی‌پور تاکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکل مربوط به زیرساخت‌های شهر جونقان شهرستان فارسان اقدامات قابل توجه و ارزنده‌ای را انجام داده است.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با گلایه از روند اختصاص تسهیلات سامانه کارا افزود: هم‌اینک برخی مردم برای نام‌نویسی در این سامانه به منظور دریافت تسهیلات با مشکل مواجه هستند.

وی تصریح کرد: برای کاهش و رفع این مشکل باید مراحل دقیق ورود و ثبت‌نام از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم رسانده ،تا از میزان نارضایتی‌ها در این بخش کاسته شود.

عالی‌پور ، با اشاره به وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص تهیه طرح‌های بنیادین اشتغال‌زایی یادآور شد: متاسفانه اکنون وظایف این اداره کل در راستای ایجاد اشتغال به درستی اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، ۱۰ نفر به نمایندگی از شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری در شورای اسلامی استان عضویت دارند.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ چهارمحال و بختیاری ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت دارد.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.