مسعود مهدی‌زاده مقدم روز دوشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بینالود افزود: بیشترین تعداد واگذاری اراضی در سال جاری مربوط به صنایع غذایی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی مشهد، کلات، تربت حیدریه و چناران بوده است.

وی ادامه داد: کل مبلغ این ۱۰۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی سه هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای هزار و ۸۷۱ نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شرایط مناسبی برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده است به طوری که واگذاری زمین در مناطق کمتر توسعه یافته به صورت ۱۵ درصد نقد با اقساط ۳۶ ماهه و در مناطق برخوردار با ۳۰ درصد نقد و اقساط ۳۰ ماهه انجام می‌شود.

مهدی زاده افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می دهد تا واحدها بدون دغدغه به تولید و فعالیت مشغول باشند.

مجموع زمین‌های در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هشت هزار و ۶۰۰ هکتار است که عملیات اجرایی در پنج هزار و ۴۰۰ هکتار آن انجام گرفته که از این میزان ۶۰۰ هکتار به واحدهای صنعتی تعلق دارد. 

دو هزار و ۵۶۹ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی مستقر هستند که در مجموع ۴۳ درصد از واحدهای صنعتی، ۲۳ درصد از سرمایه گذاری صنعتی و ۳۹ درصد از اشتغال صنعتی استان را در اختیار دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.