جعفر مردانی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات این استان افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و حفظ این دو رکن زمینه‌ساز رقابتی سالم و برگزاری انتخابات حداکثری است.

وی با تاکید بر رعایت قانون و حفظ اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات، تصریح کرد: مجریان نه تنها موظفند از هرگونه رفتار شائبه‌دار در برگزاری انتخابات بپرهیزند، بلکه تخلفات احتمالی صورت گرفته از سوی نامزدها را نیز با دقت رصد و مانع از بروز هرج و مرج و بی‌قانونی در این عرصه شوند.

‌مردانی، انسجام و هماهنگی بین اعضای ستاد انتخابات، مجریان و عوامل نظارتی را عامل مهمی در برگزاری انتخابات پرشور و سالم دانست و اظهار داشت: هماهنگی و انسجام بین عوامل برگزاری انتخابات سبب پیشبرد بهتر برنامه‌ها و جلوگیری از تخلفات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش مجریان قانون انتخابات را از دیگر عوامل برگزاری هرچه بهتر انتخابات برشمرد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب رای در روز انتخابات می‎‌توان گام بزرگی در اجرای صحیح و همه‌جانبه قانون برداشت.

مردانی خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز با برگزاری نشست با مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص آموزش همگانی می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

وی، رای مردم را مصداق بارز حق‌الناس دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حراست از رای مردم، اعتمادآفرینی و برقراری فضایی سالم برای رقابت کاندیداها بتوان در شکل‌گیری انتخاباتی پرشور و حداکثری گام برداریم.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.