جعفر مردانی روز جمعه در همایش آموزشی اعضای هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان افزود: اجرای صحیح و کامل قانون، رعایت اصلی بی‎طرفی، امانت‌داری و تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری از مهمترین وظایف و رسالت عوامل برگزاری انتخابات به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: انتخابات در ایران اسلامی که از نظام مردمسالار دینی برخوردار است از مهمترین مظاهر رای و نظر مردم در تعیین سرنوشت خودشان به شمار می‌رود که باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

مردانی، امانت‌داری رای مردم را مصداق صیانت از حق‌الناس دانست و تصریح کرد: با وحدت، همدلی و تعامل لازم و با اجرای صحیح قانون می‌توان از این امانت به خوبی حراست کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر حفظ بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، خاطرنشان کرد: فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید افرادی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که امین، متدین و ملزم به رعایت بی‌طرفی باشند.

مردانی همچنین به توطئه‌های دشمن در آستانه برگزاری انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: بی‌شک یکی از مهمترین اهداف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات است و ایجاد اختلال در روند برگزاری آن است که با حضور حداکثری مردم این نقشه نیز خنثی و ناکارآمد می‎شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.