به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سعید صالحی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در استانداری افزود: انتخابات یک رخداد بزرگ در کشور است و در هر دوره انتخابات، حضور و مشارکت حداکثری مردم باعث یاس و ناامیدی دشمن شده است.

وی افزود: رسانه بهترین، موثرترین و مفیدترین فرصت را می‌توانند برای تحقق مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند و این مشارکت باعث عصبانیت دشمنان خواهد شد.

به گفته وی، در شرایط کنونی دشمن با تمام توان خود به دنبال تخریب دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است و باید با هوشیاری این توطئه دشمن را نیز خنثی کرد که در این بین نقش رسانه‌ها و تنویر افکار عمومی بسیار مهم است.

صالحی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌ها در افکار عمومی تبیین و تشریح شود و سخنرانان نیز در این ایام به دنبال تشریح این دستاوردها برای مردم باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در عرصه انتخابات برعهده دارند و دشمن با ایجاد "هشتک " می‌خواهد از حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کند. 

احسان فروزنده افزود:کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح در زمینه انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده است و نشستهای این کمیته مستمر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.
چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.