جعفر مردانی چهارشنبه شب در جلسه شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: برگزاری جلسات این شورا با هدف تنویر افکار عمومی، پاسخگویی شفاف و تولید محتوا با ساختار سازمانی جدید از سر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای این شورا ۱۹ وظیفه تعریف شده است که بی‌شک می‌تواند در ارتقای سواد رسانه‌ای مسئولان و مردم موثر واقع شود.

مردانی تصریح کرد: ۴ کمیته زیرمجموعه تحت عنوان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی وظایف مخصوص به خود را دارند اما هدف اصلی کمیته‌ها اطلاع‌رسانی اقدامات، فعالیت‎ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تشکیل مستمر جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان، خاطرنشان کرد: استمرار جلسات و هماهنگی بین مدیران و روابط عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف سبب می‌شود تا مردم بهتر تصمیمات را بپذیرند و با سیاست‌های جدید همراهی کنند.

وی، نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها در پی سهمیه‌بندی بنزین را از دغدغه‌های اجتماعی امروز دانست و گفت: در همین راستا گشت‌های نظارت و بازرسی در استان تشدید می‌شود.

مردانی بر مدیریت بیش از پیش فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن به ویژه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است تا با تولید محتوا فتنه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را ۴ رکن انتخابات برشمرد و گفت: همه عوامل برگزاری انتخابات مطابق با قانون در تحقق این چهار رکن بکوشند.

به گزارش ایرنا، ستاد اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با ساختار جدید و با حضور اعضای و کمیته‌های زیرمجموعه آن تشکیل شده است.

بنا بر ساختار جدید ریاست شورا برعهده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر ستاد برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.