رییس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین روز دوشنبه در نشست این کمیته در استانداری قزوین افزود:همواره انتخابات در کشور ایران اسلامی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده ولی در شرایط اقتصادی کنونی، اهمیت آن بسیار بیشتر شده است.

سید حسین بی نیاز افزود:انتخابات، عرصه بروز و ظهور مشارکت مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی کشور است و علیرغم توطئه و دسیسه‌های دشمنان، همواره شاهد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در کشور بوده ایم.

وی اضافه کرد: مردم برخلاف شایعه پراکنی دشمنان که به دلیل مشکلات اقتصادی از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دلسرد شده اند، پای کار آمده و در این دوره از انتخابات نیز با مشارکت حداکثری خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

این مسئول افزود:اطلاع رسانی به موقع، سریع و صحیح از جمله اقدامات ضروری در برگزاری انتخابات بوده و در این راستا کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی در عرصه انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد:در این راستا باید دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.

بی نیاز اضافه کرد:از شخصیت‌ها، داوطلبان، نامزدها و طرفداران آنها نیز دعوت می‌شود که با توجه به فرهنگ غنی و اخلاق اسلامی تلاش کنند تا انتخابات سالم و بی حاشیه ای در استان برگزار شود.

این مسئول با تاکید بر نقش موثر اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی، افزود: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، آماده است مقالاتی را از نخبگان و اصحاب قلم در زمینه نقش مردم در ایجاد شور انتخاباتی دریافت کرده و در رسانه‌های استان یا پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج نماید.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین نیز در این جلسه گفت: این کمیته همزمان با شروع به کار ستاد انتخابات استان تشکیل شده و فعالیت خود را با حضور نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، صدا و سیما، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و ... آغاز کرده است.

سید صادق خورشیدی افزود:هدف از تشکیل این کمیته هدایت افکار عمومی، جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری انتخاباتی در سطح رسانه ای استان و رصد روزنامه‌ها و رسانه‌های جدید بوده و در واقع این کمیته به عنوان یک اتاق فکر وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در عرصه انتخابات را برعهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.