سرپرست فرمانداری شهرستان البرز روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: طرح‌های بسیاری در شهرستان البرز برای افتتاح برنامه ریزی شده که مهمترین آن سالن ورزشی مهرگان است.

محمد نصیری افزود: احتمالا سالن ورزشی مهرگان در شهرستان البرز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد.

وی کاهش تعدیل نیرو در کارخانجات و ایجاد اشتغالزایی را از برنامه‌های دولت در شهرستان عنوان کرد و گفت: شرکت کنتورسازی به عنوان واحدی مشکل دار که همواره با مشکلات تولید و دستمزدهای معوقه همراه بود تحت مدیریت جدیدی قرار گرفته و به زودی تولیدات آن از سر گرفته می‌شود.

نصیری تعداد واحدهای تولیدی مشکل دار را در شهرستان البرز پنج شرکت عنوان کرد و گفت: بیشتر این واحدها به علت سوء مدیریت با مشکلات متعددی مواجه شده اند و در این مسیر دستگاه‌های خدمات رسان و دولت تلاش کرده‌اند تا مساعدت بیشتری برای صیانت از حقوق کارگران داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت:خبرنگاران و رسانه ها باید با ایجاد امید و نشاط در جامعه به حضور حداکثری در انتخابات کمک کرده و گام‌های بلندی را برای افزایش مقبولیت نظام و امیدوار کردن مردم به آینده بردارند.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.