به گزارش ایرنا، در بخش داستانی ۱۹فیلم شامل، مادر برفی به کارگردانی مرجان خسروی، بازگشت به کارگردانی مائده رفیعی، توازن از سعید جلیلی، ملاقاتی به کارگردانی محسن کریمیان و گوشواره از فاطمه صادقی در این جشنواره حضور دارند.

فیلم‌های، جدول نیمه‌تمام به کارگردانی قاسم اسماعیلی، "۱۵+ " از مسلم فدایی، تیلا به کارگردانی مجید ابراهیمان و مسلم فدایی، ODIPALMAN به کارگردانی امیر حسین ریاحی، خواب، شیشه از کارگردان فاطمه برزکار، کارت آرزوها و شرم از کارگردان مختار عبداللهی، خط و اسلایدر از علی توکلی و شیر سیاه و سرپناه به کارگردانی رضا قاضی در بخش فیلمهای داستانی حضور دارند.

فیلمهای پنهان به کارگردانی رضا قاضی، رویای سقوط  از سعید کامکار، مجازی به کارگردان سید مرتضی حسینی دیگر فیلم‌های بخش داستانی است.

در بخش مستند نیز ۱۷ فیلم، گرداب از هوشنگ رحیمی، بی‌هوشی به کارگردانی حامد اصغرزاده، دیلگ به کارگردانی عباس رفیعی سید صفی‌الله حسینی، کژدم از امرالله محمودی، پای‌بخت از مریم آل‌مومن، شولیز به کارگردانی رضا یزدانیان و  خط بغض به کارگردانی مختار عبداللهی در این جشنواره حضور دارند.

در این بخش، فیلم‌های مستند بهای خون از مرجان خسروی،تنها، میان سنگها و استشهادی برای خانعلی به کارگردانی آرمان قلی‌پور، صاف صاف و آخشیج از حمید علیدوستی، زاینده‌ رود به گاوخونی نمی‌ریزد به کارگردانی ناصر قائدی و نان و گرگ از یزدان کیانی، درختان ایستاده می‌مانند و میرزا از یزدان کیانی با هم رقابت می‌کنند.

در بخش انیمیشن نیز ۵ فیلم تماشاچی به کارگردانی محسن باقری، وارونگی و گاردن از امیر حسین ریاحی، زیر پوست برف به کارگردانی لیلا وفادار و  نوکات از  سمیه محمدیان

پذیرفته شدند.

در بخش  انیمیشن دانش آموزی هر ۸ فیلم ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به خاطر جنبه های حمایتی این بخش انتخاب شدند.

چهارمین جشنواره فیلم  کوتاه بام ابران چهارمحال و بختیاری  ۱۱تا ۱۴ آذر۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد آماده برگزاری است.

این جشنواره در ۳ بخش داستانی، پویانمایی و مستند با محوریت رفتار مردم سرزمین من (آداب و فرهنگ و سنن مردم) ، ایثار و شهادت، تحکیم خانواده ، آسیب‌های اجتماعی ، شعار سال و رونق تولید، نماز و نیایش ، قاچاق کالا و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره «فیلم کوتاه بام ایران» نیز دومین هفته فیلم و عکس استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ عکاس و فیلمساز دارد که برخی از عکاسان و فیلمسازان در جشنواره‌های بین‌المللی حایز رتبه و جایزه شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.