حسن محمدیاری روز چهارشنبه در همایش فصلی انجمن های حمایت از زندانیان آذربایجان شرقی در مراغه افزود: فعالیت های اشتغال زای انجمن های حمایت از زندانیان، تکمیل کننده اهداف سازمان زندان ها در اصلاح و تربیت است.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت های اشتغال برای زندانیان و خانواده آنان از اولویت های ضروری برای حمایت از این اقشار آسیب پذیر بوده و انجمن های حمایت از زندانیان نیز علاوه بر اقدامات حمایتی و اقتصادی، در اجرای کلاس های مهارت های زندگی،  اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمدیاری همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن زندانیان محکوم متاهل در زندان های استان از خدمات بهداشتی و درمانی خبرداد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه نیز در این جلسه گفت: در راستای حمایت از خانواده های زندانیان این شهرستان، بسته های حمایتی در هفت مرحله در ۶ ماه اول سالجاری در بین این خانواده های نیازمند توزیع شده است.

سید علا الدین نقیبی افزود: همچنین در این مدت، حدود ۳۰۰ میلیون تومان در حق شاکیان خصوصی برای اخذ رضایت و اعطای ۲سری جهیزیه به دختران مددجویان تحت حمایت  وآماده نمودن ۲ سری دیگر نیز از جمله اقدامات حمایتی این انجمن بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین ساخت نانوایی در مجتمع اشتغال و حرفه آموزی دکتر شفائی و کمک ۱۵۰ میلیون تومانی به ستاددیه استان برای آزادسازی زندانیان از دیگر اقدامات این انجمن در سال جاری بوده است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۴۵۰ خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.