اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه معارفه فرماندار اردبیل افزود: درحال حاضر آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد ، طلاق ، نزاع  و خشونت در کشور و استان بیش از پیش جلوه گر شده که همه موظف هستیم برای کاهش این آسیب‌ها تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: البته در استان اردبیل کارهای خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ارتباط با مهارت‌های زندگی شروع شده که امید است مثمر ثمر قرار گیرد.

استاندار اردبیل افزایش طلاق و اعتیاد را نگران کننده دانست و گفت: لازمه کاهش طلاق و اعتیاد فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید پیش از ازدواج آموزش‌های مهارت زندگی به زوجین داده شود و در ارتباط با کاهش اعتیاد هم برنامه‌های متعددی قابل اجراست.

وی استان اردبیل را امن ترین استان کشور ذکرکرد و گفت: در کنار امنیت جذب سرمایه‌گذار بخشخصوصی در استان برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید ضروری است.

استاندار اردبیل توسعه صنعت و کشاورزی در استان را یادآور شد و افزود: در سال‌های اخیر صنعت و کشاورزی در استان رشد داشته بطوریکه رتبه بخش کشاورزی رتبه در آبیاری مدرن از بیست و نهم به نهم رسیده است .

بهنامجو ساماندهی بازار اردبیل را ضروری دانست و گفت: شهرداری و شورای شهر برای جذب و جلب بیشتر گردشگران در ساماندهی بازار اردبیل تلاش کنند .

در این جلسه مسعود امامی یگانه بعنوان سرپرست فرماندار اردبیل معرفی شد و از زحمات جواد زنجانی قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.