جعفر مردانی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا فرایند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداری شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابیه بروجن در فرمانداری بروجن، داوطلبان حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداری اردل و داوطلبان حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا در فرمانداری لردگان انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی علاوه بر فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه می‌توانند به ستاد مرکزی وزارت کشور، سفارتخانه‌ها، کونسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

مردانی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان فراهم شده است، تصریح کرد: زمان ثبت‌نام داوطلبان از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه دهم آذرماه آغاز می‌شود و به مدت ۷ روز تا روز شنبه ۱۶ آذر ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، تحقق مشارکت حداکثری مردم با رعایت اصل بی‌طرفی و حفظ امانت‌داری رای مردم را از مهمترین وظایف عوامل برگزاری انتخابات دانست و گفت: ستاد انتخابات از اردیبهشت ماه و با تشکیل ۶ کمیته زیرمجموعه در استان فعال شده و هماهنگی‎ها و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

مردانی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: مدت زمان ثبت‌نام داوطلبان حدود ۳۰ دقیقه برآورد می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آمادگی لازم در این استان یک انتخابات پرشور، قانون‌مند، امن و حداکثری در استان برگزار شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال‌جاری به مدت یک هفته تعیین شده است و پس از آن به استناد ماده ۴۸ قانون انتخابات به مدت ۱۲ روز یعنی تا ۲۱ آذر سوابق داوطلبان در مرجع چهارگانه بررسی خواهد شد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.