به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب الله خجسته پور در نشست جلسه توجیهی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ها در فرمانداری دورود افزود: معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ها باید به موضوعاتی مانند اشرافیت اطلاعاتی، منشور گفتمان سیاسی، انعکاس و پیگیری به موقع اخبار و موضوعات مربوطه توجه داشته باشند.
وی اظهار داشت: تعامل و هماهنگی خوب با مجموعه مدیریت شهرستان و استان بویژه ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تعامل با احزاب و تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم نهاد، ورود به تصمیم سازی بویژه در انتصاب مدیریت‌های شهرستان‌ها با رعایت اصل شایسته سالاری و همراهی با مجموعه دولت از دیگر وظایف این معاونان است.
وی تصریح کرد: معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداران باید با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی بویژه برنامه تقسیم کار ملی، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و حقوق شهروندی را به صورت ویژه مدنظر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: این گونه نشست‌ها در نوع خود اقدامی ابتکاری و به منظور آشنایی هرچه بیشتر این مجموعه با آخرین وضعیت استان و بهبود عملکردها در راستای مسائل توسعه‌ای استان است.
خجسته پور افزود: باید حوزه‌های تامین امنیت، برگزاری سالم و با شکوه انتخابات، رصد و پایش مسائل اجتماعی و فرهنگی، موضوعات پدافند غیر عامل و سایر کارویژه‌های مربوطه رصد و پیگیری شود.
وی با اشاره به برخی گرانی ها در سطح بازار اظهار داشت: بخشی از این گرانی‌ها مربوط به تحریم است اما قسمت عمده‌ای از آن به نوع عملکرد مردم و مسئولان ارتباط دارد که کشفیات متعدد مربوط به قاچاق و احتکار نشان می دهد باید با این پدیده به صورت مستمر و ریشه ای مبارزه کرد.
لرستان دارای 11 فرمانداری است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.