به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد با اشاره به آمادگی کامل حوزه بهره‌برداری شرکت توزیع برق منطقه در فصل زمستان و بارندگی‌ها، اظهار داشت: در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ پس از باز گشایی جاده در اوایل سال، این شرکت با بسیج امکانات خود، انجام اصلاحات اساسی در شبکه برق‌‎رسانی این منطقه را در دستورکار خود قرار داد.

وی افزود: تعویض ۲۸ پایه برق رسانی فرسوده، اصلاح پایه‌های کج، ریکلاژ شبکه، تعویض ۱۰۰ عدد مقره، نصب و اصلاح ۲۰ دستگاه مهار، اصلاح و تعویض ۳۵ اصله دکل فلزی، اصلاح و جابجایی خط ۲۰ کیلوولت خروجی خویه به سمت سوه بوده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، آماده‌سازی دیزل ۴۰۰ کیلوولت آمپری خویه جهت تامین برق روستاهای منطقه در شرایط بحرانی را از دیگر اقدامات اجرایی این طرح عنوان کرد.

فرهزاد، با اشاره به نصب کلید مجهز به امکانات کنترل و قطع از راه دور در این منطقه با قابلیت دیتای مورد نیاز، تاکید کرد: خدمت‌‎رسانی و تامین برق در مناطق دور افتاده و محروم استان از اولویت‌های کاری این شرکت است که با بکار گیری همه ظرفیت‌ها، رفع عیوب حادث شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده تا همه از برقی پایدار و مطمئن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، دهستان موگویی به همراه روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ دارای جمعیتی بیش از ۵ هزار نفر است که با بارش برف زمستانی، راه ارتباطی این روستاها با مرکز شهرستان قطع میشود.

شهرستان سردسیری کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.