مرتضی زمانپور شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که ارتفاع 3 متری برف در ارتفاعات و گردنه های شهرستان احتمال وقوع بهمن را تشدید کرده است، به عشایر و مردم توصیه می شود در روزهای آینده از رفتن به کوه های اطراف در این دو گردنه خودداری کنند.
وی همچنین با اشاره به محاصره 32 روستای شهرستان کوهرنگ در برف، تصریح کرد: با وجود تلاش های 48 ساعت گذشته اکیپ های راهداری، همچنان راه ارتباطی این روستاها قطع است و امید است روز سه شنبه این راه ها بازگشایی شود.
زمانپور با اشاره به امدادرسانی به حدود 900 خودروی گرفتار در برف طی روزهای اخیر، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر و راهداری با کمک رسانی به این خودروها مانع وقوع حادثه ناگوار شدند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ میزان بارش برف ناشی از سامانه اخیر را 50 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: هم اینک ارتفاع برف در شهر چلگرد 140 سانتیمتر و در ارتفاعات بیش از 3 متر است.
به گزارش ایرنا، طی بارش برف روز جمعه و شنبه در شهرستان کوهرنگ، راه ارتباطی بیش از 150 روستای این شهرستان مسدود و برق 50 روستای منطقه بازفت و صمصامی نیز قطع شد که با تلاش نیروهای راهداری، امدادی و پیشتیبانی این مشکلات بر2097طرف شد.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/2097
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.