اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در دهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: ‌تمامی نیازهای منطقه ویژه اقتصادی استان شامل آب، فاضلاب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری تا نشست بعدی این ستاد با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان مرتبط به صورت دقیق شناسایی و اعلام نهایی شود.
وی افزود:‌ براساس قانون تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری موظفند زیرساخت‌های خدمات مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی استان را تا درب این منطقه به صورت رایگان ارائه دهند.
عباسی تصریح کرد: البته طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری ۶ سال قبل از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با ۱۵ میلیارد ریال هزینه مطالعه شده است.
وی یادآور شد: اما به منظور تسریع در روند خدمات‌رسانی به این منطقه باید نیازهای کنونی و آینده آن هر چه سریع‌تر شناسایی، مشخص و اعلام نهایی شود.
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری روند پرداخت تسهیلات مربوط به احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مناطق روستایی استان را تسریع کنند.
به گزارش ایرنا، منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری بیش از یک‌هزار هکتار وسعت دارد که از این سطح ۴۰۰ هکتار در قالب فاز ۱ به منظور استقرار صنایع مورد نظر مشخص شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.