به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز چهارشنبه در نشست با دهیاران بخش لوندویل در فرمانداری آستارا گفت: بسیاری از مشکلات آب و راه روستاها ظرف یکسال آینده برطرف خواهد شد و اشتغالزایی و عمران در روستاها زمینه تولید و امنیت را فراهم می کند.
وی اضافه کرد: طول راه های روستایی آستارا 161 کیلومتر است و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، 130 کیلومتر آن آسفالت شده است و بقیه ظرف یکسال آینده آسفالت خواهد شد.
فرماندار آستارا بیان کرد: دهیاران به عنوان بازوان توانمند دولت در توزیع امکانات و توسعه همه جانبه روستاها نقش مهمی دارند و دولت های یازدهم و دوازدهم به توجه به توسعه زیرساخت های آب، برق، گاز، تلفن و راه روستاها، به ماندگاری روستائیان کمک کرده اند.
رستم زاد اظهار کرد: فرمانداری، پشتیبان دهیاران است و با حضور مدیران به مشکلات روستاها رسیدگی خواهد شد و به زودی با مشارکت بنیادهای علوی و برکت به نوسازی، مقاوم سازی و تجهیز مدارس روستایی اقدام خواهد شد.
او گفت: لایروبی رودخانه های آستارا با همکاری شرکت آب منطقه ای گیلان در دستور کار است و از مصالح آن برای پیشبرد طرح های عمرانی استفاده خواهد شد.
احمد قدیمی بخشدار لوندویل هم بیان کرد: این بخش با دو دهستان دارای 23 هزار و 300 نفر جمعیت است و برقراری امنیت و توسعه همه جانبه روستاها از برنامه های بخشداری است.
وی اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبار و پرداخت بدهی دهیاری ها، برای عمران بیشتر روستاهای لوندویل گام های بلند برداشته شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل و 62 روستا در غرب استان گیلان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.