به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالباسط نوریزاد روز یکشنبه در دیدار فرماندار ویژه و مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس با ائمه جمعه این شهرستان، گفت: امروز بعضی ها همگام با دشمن می گویند که اهل سنت در ایران مظلوم واقع شده و نظام به آنان خدمات و امکانات نمی دهد.
وی افزود: اما بنده با سند و مدرک می گویم خدماتی که انقلاب اسلامی به جامعه اهل سنت داده در هیچ جای دنیا وجود ندارد و شما می توانید وضعیت مثلا شیعیان را در برخی کشورهای عربی منطقه ببینید که حتی اجازه استخدام به عنوان سرباز در ارتش نمی دهند.
آخوند نوریزاد اضافه کرد: در ایران به اهل سنت علاوه بر پست های نظامی با درجه های خوب، پست های دولتی در سطح معاون وزیر، استاندار، معاون استاندار، فرماندار، بخشدار و ریاست ادارات و نهادها را داده اند.
وی تصریح کرد: اهمیت دادن به اهل سنت در ایران حاصل وحدت و اتحاد ایجاد شده در بین اقوام و مذاهب اسلامی به برکت انقلاب، امام راحل و رهبری است که باید قدردان آن باشیم.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس ادامه داد: اهل سنت هرگز فریب تبلیغات سوء دشمنان را نمی خورد و لازم است تا خدمات و امکاناتی که انقلاب به اهل سنت داده را به فرزندان و نسل جوان خود اطلاع رسانی کنیم.
آخوند نوریزاد با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط انقلاب اسلامی و دولت های آن، افزود: گستردگی این خدمات بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا تا قبل از انقلاب بسیاری از روستاهای گنبدکاووس از نعمت آب و برق، گاز، مخابرات، راه و مدرسه محروم بودند اما امروز این خدمات در همه روستاهای حتی دور افتاده نیز وجود دارد.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گنبدکاووس نیز در این دیدار با تبریک ایام پیروزی انقلاب و با تایید سخنان امام جمعه اهل سنت این شهرستان، برلزوم اطلاع رسانی دقیق خدمات انقلاب به مردم به صورت آماری و با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی از جمله فضای مجازی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی گفت: امروز که به کوری چشم دشمنان درحال جشن گرفتن چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم، مسئولان باید از فرصت چند ساله مسئولیت خود، به نحو احسن در خدمت به مردم و انجام اقدامات ماندگار برای آنان استفاده نمایند.
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی یک رویکرد و یک عملکرد دارد که باید به آن توجه شود، اضافه کرد: رویکرد انقلاب بازگشت به معنویت است که سبب عزت و استقلال ملت ایران شد و رویکرد عملکردی نیز بیان اقدامات و موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب به مردم است.
حجت الاسلام ترابی همچنین از عدم حضور مسئولان دستگاه قضایی در این دیدار ابراز گله مندی کرد و گفت: انقلاب و دهه فجر متعلق به همه است نه فقط دولت، بنابراین همه باید در جشن ها و برنامه های این ایام شرکت نمایند.
به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این دیدار گزارشی از افتتاح پروژه های عمرانی، تولیدی و اقتصادی این شهرستان که روز گذشته با حضور استاندار مراسم آن برگزار شد، ارائه داد و گفت: افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 402 پروژه با 11 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار که حدود 13 برابر دهه فجر سال قبل است، در تاریخ گنبدکاووس کم سابقه است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.