به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری  ، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:‌ شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، گاز و مخابرات موظفند نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی استان در محل در ورودی اقدام کنند.

وی افزود: در نشست بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری روند اجرایی ارائه خدمات شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، گاز و مخابرات در محل درب ورودی منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی استان اعلام شود.

عباسی در ادامه به روند اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: برای تسریع در روند اجرای این طرح همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان ضرورت دارد.

وی یادآور شد: در صورت سهل‌انگاری هر کدام از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و یا کارکنان بانک‌های عامل در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری نسبت به روند اجرای این واحدهای مسکونی، مراتب به مسئول استانی اعلام و به استاندار رونوشت زده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در صورت جذب نشدن سهمیه هر کدام از شهرستان‌ها در اجرای این طرح نسبت به جابجایی اعتبارات آن سهمیه در یک شهرستان دیگر استان اقدام شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1268403
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.