عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر چهارشنبه در بدو ورود به شهرکرد در فرودگاه بین المللی این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : کار خبرنگاری باید جست و جوی حقیقت و دادن اطلاعات به مردم و بالا بردن سطح آگاهی های مردم برای مشارکت بیشتر در کارها باشد. 

وی با بیان اینکه خودش حدود ۱۰ سال در صدا و سیما به صورت دقیق با مشکلات و نقش آنها آشنایی کامل دارد ، گفت : امید است خبرنگاران با خبرهای موثق با سرعت بالا و به موقع بتوانند نقش شان را ایفا کنند.

وزیر کشور درباره وضعیت بازسازی های پس از سیلاب های فروردین ماه در کشور گفت:  در بخش بازسازی و تعمیر ، قول داده شد تا آخر مردادماه این کار تمام شود که امید است این کار در این زمان انجام شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه سطح خرابی های ناشی از سیلاب در کشور بسیار زیاد بود، افزود: در زمینه بازسازی ها نیز تقسیم کار خوبی شده است و استانها معین نیز همکاری لازم را دارند و در این بخش امید است تا پایان مردادماه این بخش پایان یابد.

به گفته وی، در بخش نوسازی جاهای که به صورت کامل تخریب شده است، باید در برخی مناطق جا به جایی صورت گیرد که در برخی از مناطق نیازمند است جابه جایی صورت بگیرد.

وی گفت : جا به جایی نیازمند زمین جدید و امکانات جدید زیربنایی و زیرساختی از جمله آب و برق است، اما در جاهای که نیازمند جا به جایی نیست بر اساس قولی که دستگاه های اجرایی قول داده اند ، تا آخر سال و عید آینده آسیب دیدگان به سر خانه و زندگی خود بروند و امید است با جدیتی که قرارگاه دارد و مرتب در این زمینه جلسه می گذارد، این اتفاق رخ دهد.

وزیر کشور در خصوص سفر خود به چهارمحال و بختیاری گفت : به دعوت استاندار به این استان سفر کرده ام و در نشست شورای تامین و شورای اقتصاد مقاومتی نیز برنامه های چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور عصر چهارشنبه برای شرکت در شورای تامین و اقتصادی مقاومتی چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد شد.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.