مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تامین اعتبار و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی این طرح انتقال آب بن- بروجن تا پایان سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.
احمدرضا سدهی سامانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص طرح آبرسانی بن- بروجن،  اظهار کرد: در برخی مواقع افرادی موضوعات حاشیه‌ای را در حوزه آب مطرح می‌کنند که گاها نباید این موضوعات، به عنوان ملاک تصمیم‌گیری قرار گیرد، زیرا مسئولیت اصلی طرح‌های انتقال آب همچون طرح آبرسانی بن- بروجن با شرکت آب منطقه‌ای استان است.
وی با اشاره به اینکه اکنون این طرح فعال بوده و به جهت مباحث حوزه جغرافیایی در بخش‌های مختلف، اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، افزود: تنها مشکل در حوزه آبگیر این طرح بود که وزارت نیرو مشکل را در حوزه حقوقی خود مرتفع کرده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با اشاره به اینکه طرح بن- بروجن در حوزه قانونی وزارت نیرو بوده و  موظف به اجرای آن است، تصریح کرد: مجموعا این طرح بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در بخش‌های مختلف از جمله ایستگاه پمپاژ، تصفیه‌خانه، خط انتقال و مباحث تامین برق نیز به پیشرفت 100 درصدی رسیده است.
سدهی سامانی با بیان اینکه مباحث اعتباری اصلی‌ترین موضوع و چالش پیش روی این طرح است، تصریح کرد: علی‌رغم کمبود اعتبارات و با وجود مطالبات در سیستم شرکت، طرح در حال فعالیت بوده که امید است با تخصیص اعتبارات سال 98 و قول مساعد معاون برنامه و بودجه در جهت تخصیص 100 درصدی اعتبارات، بتوان فعالیت‌های آن را تا حد ممکن پیش برد.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی موافقت‌نامه طرح بن- بروجن پایان سال 99 است، افزود: در صورت تامین اعتبار و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی این طرح تا پایان سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خاطرنشان کرد: تاکنون 220 میلیارد تومان برای طرح بن- بروجن هزینه شده و 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن مورد نیازمند است و تا حدودی این اعتبار باید در سال جاری تامین شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.