اقبال عباسی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، افزود: برای بهره برداری از این تعداد طرح بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: در این مدت همچنین ۴۴۸ طرح با بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی و عملیات ساخت این طرحها آغاز شده است. 
عباسی به رئیس سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد داد، در سال جاری ۱۰۰ درصد اعتبارات چهارمحال و بختیاری تخصیص یابد و ابلاغ شود تا بتوان بهره برداری از طرحهای نیمه تمام استان را تسهیل کرد.
وی یادآور شد: طرح های عمرانی قابل بهره برداری چهارمحال و بختیاری در سال جاری و همچنین طرح های دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان شناسایی شده است که برای تسریع در تکمیل، نیازمند اعتبارند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی راه آهن سراسری اصفهان به شهرکرد به اهواز، بهره برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن، حذف نقاط حادثه خیز، اجرای طرح های توسعه روستایی و اجرای شبکه های انتقال آب کشاورزی و آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری ضروری است.
وی گفت: تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با پیش بینی راه اندازی ۳۵۰ واحد تولیدی در فاز نخست آن مورد توجه قرار گیرد.
عباسی تاکید کرد: موافقتنامه احداث ۲ هزار واحد مسکونی رایگان برای محرومان چهارمحال و بختیاری از سوی بنیاد مسکن کشور آماده شده و عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی، بهره برداری از طرحهای اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.