به گزارش ایرنا، نادر مالکی روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعتبارها در سال 98 با هدف رفع مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی این استان اختصاص می یاید.
وی بیان کرد: برنامه های اولویت دار به منظور رونق اقتصادی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم های اساسی برای تحقق اهداف اتخاذ می شود.
مالکی با اشاره به برنامه های تامین برق در استان سمنان تصریح کرد: طرح های در حال اجرا و یا هدف گذاری های شرکت برق منطقه ای به منظور تامین و تولید برق از جمله برنامه های توسعه ای در استان است.
وی خاطرنشان کرد: کارگروه شورای برنامه ‌ریزی استان سمنان در جلسه های آینده طرح های دیگر دستگاه های اجرایی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان یادآور شد: در هر شهرستان باید تا پایان سال 2 طرح اقتصاد مقاومتی توسط برنامه ریزی فرمانداران به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد که در آن شرکت برق منطقه‌ ای استان گزارشی از برنامه‌ های عملیاتی امسال را مطرح کرد و نیز 6 طرح زیربنایی اقتصاد مقاومتی به شورای برنامه‌ ریزی ارائه و مورد تصویب قرار گرفت.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.