سردار علی محمد اکبری روز دوشنبه در همایش طلائیه‌داران امر به معروف و نهی از منکر این استان افزود: این برنامه در ابتدا به صورت تقسیمات محلات شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود که به دنبال آن شهر شهرکرد به سه محله تقسیم شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که طلائیه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در محدوده  محلات خود تاثیرگذاری بیشتری دارند این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

سردار اکبری، تذکر لسانی را ماموریت این تیم‌های محله‌ای اعلام کرد و گفت: این افراد در برخی موارد نسبت به مطالبه‌گری در محلات و مناطق مشخص شده حضور پیدا می‌کنند و از این طریق مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی سطح محلات رصد و پالایش می‌شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تقسیم محلات بین گروه‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر می‌توان عملکرد خود را در این حوزه بهتر رصد کرد و بدین ترتیب اقدامات انجام شده در این حوزه قابل پیگیری و بررسی است.

سردار اکبری با اشاره به وقوع برخی رفتارهای مغایر شئون اسلامی در استان، اظهار داشت: طلائیه داران به ویژه در نهادها و ادارات باید در این خصوص اهتمام بیشتری نسبت به رصد و تذکر موارد داشته باشند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.