به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی شامگاه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پس از تشکیل و فعال شدن گروه‌های کاری پیشنهادات تخصصی، علمی و کارشناسی برای تصویب به این کارگروه ارائه شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، دفتر امور بانوان و خانواده و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری بیشترین تاثیر را در مصوبات و خروجی فعالیت‌های مرتبط با کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان دارد.

عباسی همچنین به اهمیت وضعیت سلامت مردم جامعه اشاره  و تصریح کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نشستی تخصصی با رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری برگزار و وضعیت سلامت استان با هدف ارتقای کمی و کیفی فرهنگ سلامت در بخش‌های مختلف را برای مردم تشریح کند.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌هایی علمی با حضور متخصصان امور اجتماعی چهارمحال و بختیاری و بررسی شاخص‌های اجتماعی استان به صورت کارشناسی در دستورکار قرار گیرد.

۴ کارگروه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه شامل کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری، کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست، کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوری و نوآوری است.

این اقدام در راستای انسجام‌بخشی به تصمیمات و کوتاه شدن فرآیندها با هدف تسریع در روند اجرای طرح‌ها صورت گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1285432
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.