مرضیه جلیل‌پور روز پنجشنبه در ویژه برنامه «ارتقای نشاط و سلامت بانوان با ورزش» در پارک بانوان شهرکرد افزود: بانوان شاغل همانند سایر بانوان جامعه نیازمند ورزش هستند و با توجه به مشغله‌های کاری باید برای این موضوع وقت و زمان مناسبی قرار دهند.

وی ادامه داد: اختصاص ساعت ورزش برای بانوان شاغل که بخش قابل توجهی از ساعات کاری خود را در محل کار سپری می‌کنند، می‌تواند راهکار موثری در این حوزه باشد.

جلیل‎پور با تاکید بر اینکه امکانات ورزشی باید برای تمامی اقشار بانوان فراهم شود، تصریح کرد: اینکه در ماه چند ساعت و با چه کم و کیفی باید این مهم را اجرایی کرد از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: زنان نقش موثری را در تامین بهداشت و سلامت جامعه بر عهده دارند زیرا آنها علاوه بر اینکه مسئول سلامت خود هستند بیشترین مراقبت‌ها برای سلامتی و بهداشت خانواده را نیز انجام می‌دهند.
جلیل‌پور خاطرنشان کرد: ورزش علاوه بر اینکه از بروز ناهنجاری‌های روانی همچون اضطراب و افسردگی جلوگیری می‌کند بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس، تعادل و ثبات هیجانی، احساس امنیت و تقویت گروهی و دیگر فاکتورهای مثبت روحی می‌شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون نزدیک به ۴۵ هزار نیروی زن شاغل در چهارمحال و بختیاری وجود که در بخش دولتی و خصوصی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.