مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آئین " نکوداشت مقام مادر " در استان با همکاری "دفتر بانوان و بنیاد مادر" برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد آذر صفایی نیا در جمع خبرنگاران افزود: این آئین روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ساعت .. :۱۷ تا  ساعت  .. : ۲۰  در محل سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از ۱۴ مادر نمونه استان تجلیل می شود، اظهارکرد: این آئین در همه استان های کشور برگزار شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از انتخاب این بانوان نمونه آنها وارد رقابت با مادران سراسر جهان خواهند شد.

صفایی نیا با تاکید بر اینکه بدون شک همه مادران این سرزمین نمونه هستند، تصریح کرد: برای انتخاب منتخبان با محدودیت رو به رو بودیم.

وی ادامه داد: امید است مادران این مرز و بوم همانگونه که لایق بهترین ها هستند، در سطح دنیا بدرخشند و الگوهای خوبی برای فرزندانشان باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نظر اسلام خانواده و زن محور اصلی جامعه هستند، عنوان کرد: از همین رو باید اعتماد به نفس و خودباوری را در بین زنان ارتقا داد.

صفایی نیا بر فراهم سازی زمینه های اشتغال، ازدواج، تحصیل،  بهداشت و درمان و پرداخت هزینه های معیشتی برای زنان آسیب پذیر و کم درآمد تاکید و بیان کرد: دفتر امور بانوان طرح های مختلفی با محوریت ارتقاء شاخص های زندگی در خانواده ها را اجرا می کند.

وی اضافه کرد: بدون شک زمانی که بانوان به خودشان به عنوان اولویت اول زندگی نگاه کنند ما شاهد یک خانواده سالم و بانشاط تری خواهیم بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.