حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در نشست اعضای کمیته‌های بزرگداشت حماسه ۱۳ آبان در  چهارمحال و بختیاری افزود: پیام شهید دانش‌آموز " محمد حسین فهمیده" استکبارستیزی و استقامت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و استبداد منطقه  بود.
وی تصریح کرد: رویکرد اساسی در واقعه حماسه ملی ۱۳ آبان بر  استکبارشناسی و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران استوار است و این حقیقت موجب بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان نیز شده است.
 امام جمعه شهرکرد تصریح کرد:  رویدادهای تاریخی و فراملی  ۱۳ آبان باید موجب تقویت روحیه انقلابی همراه با بینش و بصیرت جوانان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی شد.
نکونام، رمز محبوبیت معمار کبیر انقلاب اسلامی در بین آزادیخوهان جهان، را متکی بودن این شخصیت تاثیرگذار  به اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) در مبارزاتشان به غیر از جلب رضایت الهی و احقاق حقوق افراد مظلوم جامعه به چیزی دیگری فکر نمی‌کردند.

به گفته وی،  ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره شاهد شیطنت و بد عهدی آمریکا و استکبار جهانی بوده است و  امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر ملل جهان آشکار شده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران باعث شده است که مردم ولایی کشور همه ساله در راهپیمایی‌ها و  مناسبت‌های  مختلف در صحنه حضور حماسی و پر شور داشته باشند و بی اعتمادی به سیاست های شیطان بزرگ را اعلام کنند.

وی، با بیان اینکه جنبش بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان نمادی از حرکت‌ انقلاب اسلامی در مبارزه با زور و ظلم است، اظهار داشت: هم‌اکنون این کشورها با الگوبرداری از ایران اسلامی در حال استکبار ستیزی هستند.

رییس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از ساماندهی ۲۶ کمیته و 6 گروه برای اجرای حماسه ملی ۱۳ آبان امسال خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده مردم در ۲۴۳ نقطه چهارمحال و بختیاری روز ۱۳ آبان  انزجار استکبارستیزی سر خواهد داد.  

علی گرجی افزود:سه قشر دانش آموز ، دانشجو و حوزه‌های علمیه در هفته استکبارشناسی و استکبارستیزی که از ۸ تا ۱۴ آبان همزمان با شروع زنگ استکبارستیزی در مدارس استان انجام می‌شود، نقش‌آفرین هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.