حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: مجموعه نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در کشور بالنده و عامل وحشت و رعب برای دشمنان شده‌اند و برای مومنان و جامعه ایمانی و مستضفعان یک نیروی امیدبخش و یک پناهگاه امن هستند. ی گفت: نیروهای انتظامی و نظامی در همه عرصه‌های در جامعه، خدمت‌رسان و خیررسان هستند و این نیروی به دور از حسد، بی‌خیری، لجاجت، دروغگویی و ستمگری در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در طول ۸ سال دفاع مقدس تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم نظام کرده است، افزود: نیروی‌های انتظامی و مسلح همیشه و در همه عرصه‌ها همراه محرومان و مظلومان و امت اسلامی بوده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز با تاکید بر اینکه این استان یکی از استان‌های امن کشور است، افزود: این امنیت نشانه همراهی مردم، مسوولان و نیروهای انتظامی و نظامی استان است.

سردار غلامعباس غلامزاده با اشاره به ایام محرم و صفر افزود: پیروزی انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورایی و مقابله با ظلم و انحراف و در راستای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی امروز با رهبری و بصیرت مقام معظم رهبری و همراهی مردم در همه صحنه‌ها و آمادگی نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح در مقابل دسیسه‌ها ایستاده و خواهد ایستاد و امروز یکی از مقتدرترین کشورها در جهان شناخته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در استان، به نقش نظام اسلام در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز با ایجاد امنیت در جامعه همه فعالیت‌ها از جمله  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه اجرا می‌شود.

غلامزاده اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب و ۱۲ اولویت‌کاری نیروی انتظامی شاخصه کاری نیروی انتظامی است .

گفتنی است ، ۱۱ تا ۱۷ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1269416
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.