به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه خرم آباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دشمنان در فتنه ۸۸ ناکام ماندند و با دنبال کردن جنگ نرم در فضای مجازی جوانان را به سمت بی هویتی سوق می دهند.

وی با تاکید بر هوشیاری والدین و مراقبت های اصولی از جوانان و نوجوانان  اظهار داشت:‌ باید برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی علاوه بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، جنگ فرهنگی دشمن را با دفاع نرم پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت است افزود: تمامی فعالیت ها در سایه امنیت رخ می دهد و جایگاه این نهاد همواره مورد عنایت رهبری  و بی بدیلی عنوان شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در همه حال به مردم خدمت می کند گفت: امنیت ترافیکی اربعین حسینی توسط این نهاد در دستور کار است و پلیس با مجاهدت های خستگی ناپذیر در این راستا اقدام می کند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: نیروی انتظامی در مقابله با تهاجمات داخلی نیز سربلند بوده و ۱۳هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به تیراندازی ها در لرستان افزود: از سال ۹۶ تاکنون ۱۴نفر با تیراندازی سلاح گرم در مراسم عروسی کشته شده اند بنابراین افرادی که سلاح قاچاق و غیرمجاز دارند باید نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

وی دفاع از ارزش های والای نظام را وظیفه دیگر نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: همچنین ارتقای امنیت اخلاقی در زمینه برخورد با بدحجابی، شل حجابی، سگ گردانی و آلودگی صوتی  در دستور کار است.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.