حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود : مردم این روستا انسان‌های مومن ، نجیب، خوب و سالم هستند، اما دشمن در این مساله به دنبال ایجاد جنگ روانی و بزرگنمایی است.

وی تصریح کرد: مردم اجازه نخواهند داد دشمن از این عرصه سوء استفاده کند و مسوولان نیز باید به صورت دقیق به بررسی علل و عوامل و  شناسایی این اتفاق باشند.

به گفته وی، همه مردم و مسوولان کمک می‌کنند درمان با دقت انجام شود و درمان بیماری در اولویت است و سپس شناسایی عوامل وقوع این حادثه انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از اهالی این روستا درخواست کرد اولویت اول را کمک به درمان قرار دهند و با خانواده پزشکی همکاری کنند و مسوولان نیز شناسایی عوامل را با رعایت کرامت انسانی را انجام دهند. 

خطیب جمعه شهرکرد به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی، نیروی خدوم و جان برکف است که ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران است و این جایگاه نیروی انتظامی به آسانی به دست نیامده است.

وی گفت: نیروهای مسلح اکنون در جایگاه بالنده قرار دارند و با وحدت و همدلی و با حاکمیت دینی به دنبال خدمت به مردم و دفاع از کشور هستند و ساختار درونی و استحکام درون این نیروها به فرموده مقام معظم رهبری با توجه به فرهنگ معنوی و اخروی تقویت شده است و احترام و تکریم مردم در دستورکار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است. 

نکونام به روایتی از شهادت دختر امام حسین اشاره کرد و  گفت: این روز سالروز شهادت حضرت رقیه دختر خردسال  حضرت اباعبدالله در شام است و مساله اربعین نیز در پیش است و مساله اربعین و کربلا ، در این دوران نیز ادامه دارد.

به گفته وی، اربعین یک عظمت بزرگ است که همه دلها حال و هوای حسینی و کربلا دارند و هر کسی به دنبال آن است که در پیاده‌روی اربعین حضور یابد و نقش خود را ایفا کند تا زمینه‌ساز حضور حضرت بقیه‌الله (عج) و ریشه کن کننده کاخ فساد و ظلم باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اربعین اهداف انقلاب اسلامی را به اوج می‌رساند به همین دلیل میلیونها نفر در این مراسم شرکت می‌کنند و اکنون پیاده‌روی اربعین یک پدیده بزرگ است و کسانی که در پیاده‌روی اربعین حضور دارند، سفیر فرهنگی و پیوند دهنده جهانی باشند.

وی تصریح کرد : فتنه‌گری دشمن هیچ وقت پایان ندارد و نخواهد داشت و دشمن از فتنه‌هایی در حد گسترده تا فتنههای کوچک تر، دریغ نکرده اند.

به گفته وی، از فتنه نباید غافل بود و نباید از فتنه ترسید، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در برابر فتنه نباید کوتاه آمد و دشمن فتنه‌های مختلفی برای اصل نظام از جمله تحریمها را ترتیب دیده اند.

نکونام تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند به هر گونه‌ با مسوولان ارتباط برقرار کند تا با این ارتباط حتی، جزیی ، از مردم داخل امریکا رای بگیرد ، اما تیر دشمن به سنگ خورد و این جایگاه انقلاب اسلامی ایران است.

خطیب جمعه شهرکرد افزود : با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری، دشمن تیرش به سنگ خورد و کوچکترین رابطه بین ایران و آمریکا در سازمان ملل ایجاد نشد و دشمن در این توطئه نیز ناکام ماند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.