گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی گیلان با اشاره به طرح و برنامه های حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه اظهار کرد: اصلاح مجرم و خطاکار در زندان مستلزم وجود ابزار و امکانات لازم است.

وی به جامعه رو به رشد در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دولت و تمام ارکان در تلاش هستند از آنچه موجب عقب ماندگی افراد می شود، جلوگیری کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عقب ماندگی فکری و فقر فرهنگی از عوامل گرایش به اعتیاد محسوب می شود، تصریح کرد:  مجموعه زندان ها را به طرف رشد اجتماعی و معنوی هدایت کنید.

آیت الله فلاحتی تمام انسان ها در نظام اسلامی را برابر خواند و بیان کرد: توجه به کرامت انسانی و خانواده زندانیان حائز اهمیت است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه در نظام اسلامی ستاندن حق مظلوم از ظالم دین و مذهب نمی شناسد، خاطرنشان کرد: در حاکمیت اسلام تمام مردم یکسان هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان نبود سلامت فرهنگی، فقدان خانواده های درست، نبود اشتغال و … را سبب ورود افراد به زندان ذکر کرد و یادآور شد: بر آموزش زندانیان اهتمام داشته باشید ضمن اینکه با کمک خیران برای آنها اشتغال ایجاد شود.

در دیدار مذکور رضا محمدی اصل به عنوان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی گیلان معرفی و از تلاش های سید محمد حسینی قدردانی شد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.